Cu totii aspiram sa gasim investitorii ideali, sa crestem, sa ajungem in vreun Top realizat de Forbes. Totusi, drumul catre succes este adesea pavat cu incercari esuate, momente tensionate si nevoie de economisiri. 

Pentru ca stim prea bine ce inseamna sa reduci bugetul, am decis sa scriem exact despre asta: azi trecem in revista 5 dintre cele mai simple, eficiente si inteligente moduri prin care poti reduce cheltuielile companiei tale.

Nu inchiria birou (inca)

Daca firma ta este inca mica iar activitatea companiei nu implica nevoia unei colaborarii live intense, alege sa nu inchiriezi inca birou. Costurile unei astfel de locatii sunt destul de mari, iar eventualele costuri aditionale de decontat taxi, metrou sau autobuz pot creste exponential bugetul lunar.

Asa cum am vazut in ultima perioada, comunicarea se poate face foarte bine si in online, dupa cateva saptamani de incercari, ajustari si poate doua-trei frustrari.

Aici ai o lista de tooluri pentru lucrat acasa ce iti vor ajuta echipa sa fie transparenta, motivata si productiva, zi de zi!

Cumpara echipamente refurbished

Businessul tau are nevoie de echipamente IT performante, insa poate fi coplesitor sa achizitionezi tot ce ai nevoie de la bun inceput - factura ajunge la cote uriase si se instaleaza panica.

Prin urmare, daca vrei sa pastrezi calitatea, insa sa reduci costurile, alege sa optezi pentru produse IT performante refurbished. 

Sunt testate pentru a asigura buna functionare, nu prezinta urme de uzura si au garantia necesara pentru ca tu sa fii sigur ca nu te vor lasa la greu. 

Intra acum pe site si vezi ce simplu e sa dispui de echipamentele de care ai nevoie, la preturi favorabile bugetului tau!

Cere feedback

O campanie de marketing poate implica multe costuri usturatoare, insa stim zicala aceea populara: vorba dulce mult aduce. Mai exact, tradus in termeni actuali, feedbackul bun multi clienti noi aduce.

Nu te costa nimic si e o metoda eficienta de marketing, insa adesea ignorata pentru simplitatea ei: sa ceri feedback. Google Reviews, Facebook Reviews sau un mesaj direct pe site pe care sa il share-uiesti ulterior: potentialii tai clienti sunt cu ochii pe tine, iar recomandarile ii motiveaza sa te contacteze. 

Invata sa optimizezi SEO

Optimizarea SEO e o arta si o stiinta, iar invatarea sa in intregime implica timp, efort si rabdare. Cu toate astea, exista o veste buna pentru cei straini cu conceptul - on-page SEO poate fi invatat de oricine, in decurs de cateva ore.

On-page SEO reprezinta aproximativ 30% din procesul de optimizare si te poate propulsa in lista rezultatelor Google, daca este facut cum trebuie.

Daca vrei sa economisesti niste bani de advertising, alege sa dedici cateva ore invatarii On-page SEO - plug-in-ul Yoast te poate ajuta in acest sens.

Apoi, optimizeaza materialele pe care le urci pe site. Pe termen lung, acest efort destul de simplu te va ajuta sa cresti in popularitate pe Google. 

Barter

Am fost invatati ca procesul “corect” este urmatorul: vinzi, castigi bani, folosesti banii pentru a cumpara alte produse sau servicii. Din fericire, lucrurile pot fi mult mai simple: prin barter, ajungi la rezultat mult mai rapid si eficient.

Data viitoare cand un client apeleaza la tine, vezi cu ce se ocupa. Daca produsele sau serviciile comercializate de el sunt de interes pentru tine, alege optiunea de barter. Astfel, usurezi procesul si obtii ceea ce ai nevoie, mult mai rapid.

Concluzii

Economisirea nu este activitatea preferata a multor companii, insa este absolut necesara in anumite momente ale procesului de dezvoltare. 

Azi am invatat care sunt 5 dintre cele mai usoare si eficiente metode de a reduce bugetul companiei tale. Pune-le in aplicare si vezi ce simple sunt!