Certificatele de garantie pot fi emise de SC SERVER CONFIG SRL sau de producator/importator.

În cazul în care sunt emise numai de compania noastra, clientii vor apela la centrul nostru de service, la adresa service@server-config.ro, sau la numerele de telefon: 0773709933, 0773709945.

În cazul în care sunt emise de catre producator/importator clientii trebuie sa apeleze la reteaua de service autorizata a acestuia.

Produsul reclamat ca defect și venit în garantie trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

Produsul trebuie invelit în pungi antistatice

Produsul trebuie adus impreuna cu toate accesoriile; inclusiv cutia sau una similara ca model

Produsul trimis prin sau alte servicii de mesagerie trebuie ambalat corespunzator (riscurile pentru transport vor fi suportate de client)

Toate seriile și indicativele de pe eticheta producatorului sa fie intacte și lizibile

Produsul trebuie sa nu prezinte semne de manipulare și utilizare necorespunzatoare (alimetare cu tensiune necorespunzatoare, chip/cablaj ars, cabluri rupte sau arse, deteriorari mecanice: rupt, spart, zgariat, indoit, ciobit, etc).Produsele care prezinta astfel de semne vor fi declarate ca iesite din garantie și vor fi returnate

Produsul trebuie sa fie cumparat de la SC SERVER CONFIG SRL (www.server-config.ro) și sa se afle în perioada de garantie

SC SERVER CONFIG SRL nu poate fi raspunzatoare pentru eventualele pierderi materiale cauzate de defectiuni ale echipamentelor.

Produsele ce urmeaza a fi reparate sau inlocuite nu vor fi primite de catre serviciul nostru specializat decat corect ambalate în colete. Nu primim în garantie produse neambalate. Cele 15 zile în care vom solutiona problema neconformitatii produsului decurg din momentul în care produsul defect ajunge în posesia serviciului nostru specializat.

În momentul sosirii coletelor la centrul nostru de service, se va face o scurta verificare vizuala a coletului în prezenta curierului. Daca se constata urme de loviri sau manipulari defectuoase ale coletului, sau daca starea acestuia nu este impecabila din punct de vedere al integritatii, se va face un proces verbal care sa semnaleze aceste probleme și o copie va fi inmanata curierului.

Diagnosticarea defectelor produsului se face în cel mult 72 de ore de la receptia produsului defect în centrul nostru de service, în conditiile specificate mai sus. În cel mai scurt timp dar nu mai mult de 10 zile de la receptie, centrul nostru de service se obliga sa comunice beneficiarului diagnosticul, masura reparatorie care va fi aplicata și estimarea termenului la care produsul va fi readus la conformitate. Dupa readucerea produsului în stare de functionare, aveti posibilitatea de a ridica produsul direct din centrul nostru de service sau sa solicitati expedierea sa prin curier. Timpul de nefunctionare prelungeste în mod corespunzator termenul de garantie. Acest interval se considera din momentul inregistrarii în unitatea de service (receptia coletului conform indicatiilor de mai sus), pana la aducerea produsului în stare de utilizare normala și notificarea în scris, în vederea ridicarii produsului, sau pana la predarea efectiva a produsului catre client.

În cazul solicitarilor nejustificate, se percepe o taxa de constatare în valoare de 50 RON , precum și plata transportului dus-intors.

Societatea noastra nu poate fi facuta raspunzatoare pentru produsele software comandate și desigilate aflate în coletul cu produse trimise spre aducere la conformitate. Nu vom restitui contravaloarea acestor produse software.

Nu fac obiectul garantiei produsele care au etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate în conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura și presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor în conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc.), setari și instalari incorecte, surse defecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante în interiorul echipamentelor, interventia mecanica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente în timpul functionarii echipamentelor, virusari, rescrieri gresite de BIOS etc. precum și produsele la a caror instalare s-au folosit incorect programele de instalare sau au fost utilizate alte drivere ori alte programe decat cele originale cu licenta. Instalarea sau punerea în functiune a produselor de catre persoane neautorizate duc la pierderea garantiei. Ne rezervam dreptul de a refuza preluarea unui produs în service daca nu se poate face dovada ca programele instalate sunt licentiate.

Produsele neridicate din unitatea de service in termen de 60 de zile de la solu-tionare vor fi declarate abandonate si vor intra in posesia SC SERVER CONFIG SRL

Daca produsul defect are un certificat de garantie emis de catre importator/producator, se supune procedurilor de lucru aflate pe acel certificat si se repara sau inlocuieste numai in retelele de service aflate pe acesta.

Acte insotitoare

Factura Fiscala (copie)

Certificatul de garantie (copie sau original)

Raport cu privire la defectul reclamat (detaliat)

ATENTIE!!! Produsele livrate în garantie care nu se incadreaza în conditiile de mai sus vor fi returnate clientului fara notificare prealabila. Lipsa actelor insotitoare prelungeste timpul de depistare a defectului și prelungeste și mai mult intocmirea actelor necesare schimbarii produsului în functie de caz (receptie, facturare, livrare)

Procedura de inlocuire:

Produsele care nu sunt declarate defecte de catre Departamentul Service vor fi returnate clientului. Produsele declarate defecte vor fi reparate sau schimbate cu un produs identic sau similar din punct de vedere al performantei și pretului, produsul cu care a fost inlocuit produsul defect beneficiaza de garantia cat a mai ramas la produsul original.

Pentru produsele defecte pentru care nu exista în stoc ceva similar clientul are trei posibilitati:

sa astepte pana la sosirea primului transport cu produsele care-l intereseaza

sa cumpere un alt produs din aceeasi categorie cu diferenta de pret corespunzatoare

în cazul în care nici una din procedurile de inlocuire amintite mai sus nu poate fi indeplinita, prin acordul - celor doua parti poate fi returnata contravaloarea produsului.

Formular garantie

Informatii client
Adresa de preluare
Date comanda